Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan niet meer op twitter, maar ik kan wel op alle andere sites.. met mijn internet is er niks aan de hand.. weet iemand daar meer over?

ik heb probleemoplossing geprobeerd maar daar schiet ik ook voor de rest niks mee op.. het zegt dat twitter niet reageert op verbinding.... ik weet het echt niet. en ik zit al lang op twitter zonder problemen. alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

vaak ligt het aan twitter zelf
maar wat gaat er precies fout ?
want meestal kan je er later wel weer op ?
of heb je teveel getwitterd ;)
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zit zo. ;s... ik kom eigenlijk helemaal niet op twitter.. zeg maar op de site zelf. ik heb het op mijn laptop. maar ook op mijn pc ;s
capthavoc
13 jaar geleden
toch teveel getwitterd dan ? want het lijkt op een tijdelijk ip ban als je op alle pc in je huis niet er op kan komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb probleemoplossing gebruikt. en het zegt dat twitter niet reageert op internetverbindingen. en zo'n fanatieke twitteraar ben ik ook weer niet :S ik zal je anders even laten zien wat probleemoplossing te vermelden heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is dus mijn rapport van probleemoplossing''de externe pc reageert niet op verbindingspogingen via poort 80. mogelijk vanwege instellingen van de firewall of het beveiligingsbeleid, of doordat de externe computer tijdelijk niet beschikbaar is. vervolgens zegt hij dat er geen problemen zijn gevonden met de firewall op mijn pc
capthavoc
13 jaar geleden
hmm lijkt me toch aan de twitter kant te liggen ?
de software lijkt goed te reageren kan zijn dat er tijdelijk en storing is bij je provider
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou goed kunnen. misschien is het beter als ik maar een dagje afwacht.
capthavoc
13 jaar geleden
Zet je firewall tijdelijk eens uit en probeer het nog eens ?
maar de externe pc dat is dus het domein/server van twitter het lijkt me dat je provider tijdelijk even alles op slot heeft gezet bewust of omdat er onderhoud is of zo ?
de rest internet email radio werkt wel ?
heb je misschien een aparte firewall norton o.id of beveiligings programma ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb alleen de standaard firewall van windows. voor de rest heb ik nog AVG anti-virus free edition 2012. en mijn email, radio, internet, msn en noem maar op doen het. (ik heb ook niks aan mijn firewall gewijzigd).
capthavoc
13 jaar geleden
ok ga er dan maar vanuit dat de oorzaak bij twitter of je provider ligt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn internet lag er uit maar nu hij het weer doet, doet twitter het ook weer :) ik weet niet wrm.. maar toch bedankt voor de antwoorden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hartelijk bedankt

Andere antwoorden (1)

Mijn dochter kon van de week ook niet twitteren dit had ermee te maken dat ze teveel getwitterd had en dan mag je een bepaalde tijd geen gebruik maken van twitter, zou het dat misschien kunnen zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing