wie kan mij helpen ?hoe kan offline steeds aangaan terwijl ik op facebook zit?

als ik op facebook met iemand chat en we staan allebei beschikbaar ,praat ik tegen hem niks aan de hand maar als hij terug wil antwoorden spring zijn beschikbaar steeds op en neer offline online ,en ziet hij niet meer wat ik gezegd heeft ,dan zie ik dat groene lampje weer aan gaan dan gaat het een minuut goed en is hij weer niet beschikbaar aan wat zou dat kunnen liggen?iemand een idee?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan aan de verbinding liggen ..

Antwoorden (1)

Het kan aan de instellingen van zijn computer liggen. Als hij in het configuratiescherm heeft ingesteld dat de computer op stand by gaat als het toetsenbord een minuut niet is aangeraakt, dan kan dat de verklaring zijn. Hierdoor gaat hij steeds offline en als hij dan weer het toetsenbord aanraakt, dan is hij weer beschikbaar. Vraag het maar eens aan je vriend, of dat het probleem kan zijn.