sinds kort is mijn pc 'bevroren'als ik deze weer wil gebruiken na een poosje. hoe kan dit?
Ik laat mijn computer altijd aanstaan, dit heeft ie dus sinds een paar dagen. Heb gescand op virussen (AVG) En deze heeft niets gevonden.de pc reageert helemaal niet, kan hem alleen nog uitzetten, en dan opnieuw opstarten.Met alle gevolgen van dien. Dit doet ie nu ook soms als ik ergens mee bezig ben, maar niet zo veel als in het begin dat de problemen begonnen. Oja, het scannen kon niet in de gewone modus, dus heb dit in de veilige modus eerst gedaan en daarna nog een keer in de 'gewone'modus.
Toegevoegd na 32 seconden:
ik werk met windows 7
Toegevoegd na 57 minuten:
ik heb niet zulke goede ervaringen met ccleaner, waren een heleboel dingen weg die ik niet weg wilde hebben. Maar de eerst ga ik zeker even proberen. alvast bedankt voor je antwoord
Toegevoegd na 1 uur:
http://housecall.trendmicro.com/ dit is niet gratis, en ik weiger om weer te betalen voor een virus scanner
Toegevoegd na 9 uur:
Oke mensen, bedankt voor alle antwoorden. Ik heb RegClean op de pc gezet, en deze laten lopen, Deze vond een heleboel fouten in de computer. Zijn nu allemaal gefixt en de pc loopt weer als voorheen.
p.s. RegClean is niet gratis, maar als je de free trial doet, deze haalt dan geloof ik 15 fouten weg, en dan tegen betaling de rest. Als je deze dan weer verwijdert krijg je 50% korting op de aanschaf prijs, is 20 euro dus dan betaal je nog maar 10!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.