Google's wegen zijn ondoorgrondelijk, maar het lijkt alsof
het grotendeels gedreven wordt door de (interne) PageRank en / of de pagina statisch of dynamisch is. Verder zullen er nog 7 andere factoren een rol spelen die nog niemand anders bedacht heeft, oplossingen uit patenten en Googler punten.

Maar de berekening die bij mij het best werkt is dat hoe liever ik de pagina gecached zie worden, hoe kleiner de kans, hoe sneller ik 'm wil zien verdwijnen hoe langer blijft ie beschikbaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, "wij"willen dit niet dus wij geven een min.
Flauw hoor.
Van mij een plus +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Als je antwoord 2 leest zie je precies hetzelfde staan: we weten het niet. Maar ja, daar spreekt meer hoop uit omdat er toch een termijn genoemd wordt...
Ik heb het aan Google zelf gevraagd (voor mezelf dan ;-)): van elke website wordt minimaal 1 x per 3 maanden het cache vernieuwt. Als het goed is kunnen gegevens op een pagina die je zelf (let op: helemaal!!) kunt verwijderen na maximaal 3 maanden verdwenen. Maar ervaring leert hier dat je voor sommige sites wel iedereen een mailtje moet sturen enz... Het is allemaal een gedoe, maar rode draad van het verhaal is: als je zelf dingen van internet verwijderd of hierom vraagt, duurt het maximaal 3 maanden (volgens Google zelf dan) voordat jouw informatie niet meer in de Google zoekopdrachten verschijnt.