Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil in een fotoboek een route toevoegen. Dus een foto van de route van punt a naar punt b. Hoe doe ik dit?

Ik heb het al geprobeerd via Google Maps, maar het plaatje is te klein en als ik het vergroot wordt de kwaliteit zodanig slecht dat het niet mooi meer is. Iemand goede tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Zet in Google Maps de foto's eens aan. Zoom flink in. Dan zie je een heleboel foto's die langs jouw route zijn gemaakt. Goede kans dat je daar voldoende foto's tussen vindt om de route in goede kwaliteit in beeld te brengen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik zou gewoon een kopie van een stuk van een wegenkaart of atlas maken en daarop de route tekenen met een viltstift of een highlighter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing