Wat is nu het verschil tussen een i pad en andere tablet?

Ik zie overal goedkope tablets, wat is nu in Jip en Janneketaal het verschil. Kun je bijvoorbeeld op een ander merk ook dezelfde apps downloaden of werken de apps van apple alleen op een Ipad, en wat is Jailbreaken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het grootste verschil tussen de Ipad en andere tablets is dat de Ipad een ander besturings systeem gebruikt, namelijk IOS. De meeste andere tablets gebruiken Android als besturingssysteem. Apps die op de Ipad werken, werken niet op Android en vice versa. Jailbreaken (bij IOS) of flashen (bij android) is het hacken van het besturingssysteem om meer mogelijkheden te krijgen. Vaak vervalt hiermee de garantie en is dus niet aan te raden op splinternieuwe apparaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Apple = kwaliteit
Apps heb je op alle tablets. Alleen iPad heeft ook daadwerkelijk een hoop leuke apps. Jailbreak is het "hacken" van de ipad. Zo kan je zonder beperkingen dingen downloaden voor je ipad, niet aan te raden btw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dus niet de apps van apple op een andere tablet gebruiken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen.. Alleen angry birds bijvoorbeeld heb je voor meerdere platforms beschikbaar..