ik kan met mijn hotmail adres geen bijlages meer versturen omdat de invoegbalk is verdwenen. hoe krijg ik deze terug? silverlight is geinstalleerd

vanaf andere computers lukt dit wel. en met mijn gmail levert dit ook geen problemen op.

Toegevoegd na 6 dagen:
ook is de computer en hotmail meedere malen opnieuw opgestart. en ook de ccleaner was al geinstalleerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt wel gewoon je mail lezen, openen, en nieuwe versturen, maar geen bijlages invoegen?
Die balk is weg? Dat staat normaal onder onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nah! ik ken het. Erg vervelend. De balk is er echt niet.

Antwoorden (2)

door opnieuw in te loggen. heb het ook regelmatig. erg vertekend!

Toegevoegd na 58 seconden:
Oh en verwijder je cookies eens.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en verwijder je cookies eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op f5 drukken heeft vaak veel nut, als dit niet werkt opnieuw inloggen, je hotmail op nieuw opstarten en anders de computer op nieuw opstarten. Het helpt vaak ook om ccleaner te instealeren en die te gebruiken.