Begin eens met msn van je pc te verwijderen (via Start > Configuratiescherm).

Dan je pc scannen met:
1. http://www.eset.com/home/products/online-scanner/
2. http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html
3. http://www.safer-networking.org/nl/spybotsd/index.html

Zet eventuele malware die door Malwarebytes en Spybot wordt gevonden in quarantaine. Als het virus niet is verdwenen, noteer dan even de naam en ga via Google (of hier, via GoeieVraag.nl) op zoek naar een oplossing.

Succes!
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet ik msn dan veerwijderen wat ik zie het nergens staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msn in waarschijnlijk geïnstalleerd als Windows live essensials.
Pieter2011
12 jaar geleden
Klopt. Als je bij Configuratiescherm > Programma's en onderdelen/Software op Windows Live Essentials klikt en vervolgens kiest op Verwijderen/Wijzigen, kun je aangeven welke onderdelen je wilt verwijderen. In dit geval dus msn.
Download avg free edition en dan scannen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de meeste gevallen als een virus wordt gevonden en opgeruimd is hij meestal wel weg
maar waar de virus scanner in de meeste gevallen nog tegen aanloopt is een inactieve virus in je backup van systeemherstel
kijk maar eens goed
waar dat virus zit
als hij in de map recovery zit geeft een virusscanner een vals positief af
wat je kan doen is dit.
maak een systeem herstel punt
als je zeker weet dat het virus alleen in recovery map zit
en delete al je andere systeem herstel punten
op de laatste na
en scan daarna nog eens uitgebreid

ook een online virus scan kan helpen

let wel er is een verschil tussen een virus en malware
dus ook een malware scan kan helpen.
meestal heb je last van beide als het lang er op heeft gezeten
capthavoc