Hoe wijzig je de taal op Windows 7?

Snap niet waarom mijn vorige topic werd verwijderd,... Maar goed.

Hoe verwijder ik de taal op mijn laptop? Ik heb Windows 7. Als ik iets moet volgen, kan ik dat moeilijk omdat de mijne engels is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
Als je de berichten in je inbox leest, kan je precies zien waarom iets van je is verwijderd. Elke verwijdering krijg je een bericht van met complete uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke windows 7 versie? Het werkt alleen bij bepaalde versies.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je Home Basic of Home Premium. Althans dit hebben de meeste standaard gebruikers wel thuis. Dan helaas, is het niet meer mogelijk om de taal te wijzigen als Windows al geinstalleerd is. Dit is alleen mogelijk aan het begin van de installatie proces. Enige mogelijkheid die jij hebt om een andere taal te kiezen, is om Windows opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De reden dat ie verwijderd is staat in je inbox.

Nogmaals, je kan alleen de taal wijzigen op Windows 7 Enterprise en Ultimate. De rest kan niet.

Als je Enterprise of Ultimate hebt.. moet je het ff zeggen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus kan het niet op Windows 7?
Powergen
12 jaar geleden
Alleen met de versies Enterprise en Ultimate. Nou hoe kan je nou zien welke versie jij hebt?
Ga naar start en typ meteen 'winver' (zonder aanhalingstekens) en druk op enter. Je krijgt vervolgens een scherm te zien waarbij boven met koeienletters staat: Windows 7 *** ***= de versie die jij hebt.
Zoals al tig keer gezegd is kun je in Ent en Ulti de taal makkelijk veranderen. Maar in de Home versies is de optie er zo'n beetje uit gesloopt. Wil je toch de taal kunnen veranderen zul je een externe tool moeten gebruiken zoals deze.
http://www.froggie.sk/nl/index.html