Hoe wijzig je de taal op Windows 7?

Snap niet waarom mijn vorige topic werd verwijderd,... Maar goed.

Hoe verwijder ik de taal op mijn laptop? Ik heb Windows 7. Als ik iets moet volgen, kan ik dat moeilijk omdat de mijne engels is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je Home Basic of Home Premium. Althans dit hebben de meeste standaard gebruikers wel thuis. Dan helaas, is het niet meer mogelijk om de taal te wijzigen als Windows al geinstalleerd is. Dit is alleen mogelijk aan het begin van de installatie proces. Enige mogelijkheid die jij hebt om een andere taal te kiezen, is om Windows opnieuw te installeren.

De reden dat ie verwijderd is staat in je inbox. Nogmaals, je kan alleen de taal wijzigen op Windows 7 Enterprise en Ultimate. De rest kan niet. Als je Enterprise of Ultimate hebt.. moet je het ff zeggen.

Zoals al tig keer gezegd is kun je in Ent en Ulti de taal makkelijk veranderen. Maar in de Home versies is de optie er zo'n beetje uit gesloopt. Wil je toch de taal kunnen veranderen zul je een externe tool moeten gebruiken zoals deze. http://www.froggie.sk/nl/index.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100