Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je foto's van word over naar een map?

Het is misschien een stomme vraag, maar ik heb een aantal foto's op word staan maar nou wil ik ze naar een map plaatsen zodat ik ze op hyves kan zetten, alleen ik heb gekeken en ik weet niet hoe dat moet kan het eig. wel? ik hoop het wel. Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Je zou de fotos kunnen kopiëren (ctrl+c) en plakken in Paint ctrl+v) opslaan als jpeg bestand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, ik ga het proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yeahh het werkt ;D dankje dankje dankje!! ;D
Rechtermuisknop op een foto.
Kopieren.
Ga naar een map en dan ctrl+v ( oftewel plakken )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe die niet, had ik al geprobeerd. maar wel bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet zeker hoor maar als je rechts klikt kun je toch kiezen tussen Kopiêren,....... of/en Opslaan als
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ook misschien is ctrl+c en dan ctrl+v voor sommige mensen makkelijker dan rechtermuisknop etc
Volgens mij bestaat er geen standaard sneltoets voor opslaan als
Word heeft geen mooie manier om plaatjes weer los op te slaan . Andere optie is b.v. een screenshot knip programma te gebruiken (W7 heeft bv "knipprogramma") of welke ik mooi vindt is fscapture. Hiermee selecteer je wat je op het scherm ziet en maakt daarvan o.a. een plaatje (jpg). Die kan je dan overal weer gebruiken. Zeker voor plaatjes di je wilt gebruiken op internet top tool, want houdt grote ook beperkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing