Hoe kan ik een bestand online zetten met een directe url link?

Gratis.

Het is voor een RSS reader op mijn mobiel, welke vanaf een url een OPML bestand kan laden en importeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.5K

Antwoorden (3)

Ik zet altijd mp3 online op box.net dan moetje een account maken en het bestand uploaden en als het klaar is met uploaden krijg je een link waarop je het bestand kan downloaden ik gebruik het voor mp3 maar volgens mij staat op de site dat je ook voor andere bestanden kan gebruiken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas. Een link naar het bestand geeft een pagina om te downloaden.
Ik moet een directe link hebben, zonder tussen pagina.
Volgens mij zou dat met dropbox moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat prima lukken met dropbox.