Hoe moet je een Avi/Mp4/Wmv bestand converten naar een Iso bestand ?

IK heb een Avi bestandje, maar ik wil hem graag converten naar een ISO bestand, hoe moet dat. Graag is stappen en als het kan het progammatje er bij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een ISO bestend ben je niets. Je kan je AVI bestand beter converteren en branden naar een DVD bestand. Zie tutorial
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Txh man (: Ja je hebt gelijk dat kan ik beter doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals txh