Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil mijn internet snelheid hoger hebben, dit wil ik doen met een verstreker, wat en hoe kom ik aan de benodigden spullen?

Toegevoegd na 12 minuten:
ik zit in een huis met 6 andere bewoners op 1 internet lijn,
ik krijg maar 200kb/ps dat schiet echt niet op, toen ik op mezelf zat was dat 900kb/ps per computer met 2 computers op 1 lijn maar ik kan hier dus zo maar even van provider of pakket wisselen,

Toegevoegd na 15 minuten:
oja ik heb hier een kabel van toener tijd in gebruik, is nog wel goed, is 20meter lang, maar daarop draaide me laptop ook met 900 kb toen ik op mezelf woonde, of heeft de instelling zo laag pakket? ik heb hier nog gewoon internet uit de muur, als ik er een (snellere) draadloze verbinding van kan maken is dat ook goed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je vraag stelling is raar
Een internet snelheid kan je niet versnellen
maar bedoel je een draadloos internet sigaal versterken ?
wat heb je nu al en wat is het probleem daarmee
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden
behalve de juiste kabels ( geen kapotte) en een goed abonnement kan je alleen nog een snellere verbinding aanvragen in je abonnement. Je kan het niet oplossen met versterkers ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding