Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er "iets", dat je een melding krijgt via de mail als een bepaald programma op TV komt?

Ik ben op zoek naar wanneer seizoen twee van Allein gegen die Zeit op TV komt. Zie: http://www.goeievraag.nl/vraag/seizoen-13-uur-race-klok.289561

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Zelf heb ik het een en ander aan opdrachten uitstaan op Cinema.nl van de VPRO. Daar kun je op een titel van een film zoeken, en als die dan op een gegeven moment uitgezonden wordt, krijg je een dag of wat tevoren een mailtje. Superhandig, superdeluxe. Je kunt zelfs kiezen op welke zender de uitzending mag zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt trouwens behalve films ook zoeken op een bepaalde persoon oid.

Toegevoegd na 11 minuten:
Series zijn lastiger merk ik ; wellicht kun je bij AGDZ beter de officiele website in de gaten houden ??
Daar lees ik dat Staffel 2 5 januari weer begonnen is.

Als je Duitsland kunt ontvangen, heb je dus net de eerste aflevering gemist, maar zo te zien worden ze ook zeer binnenkort herhaald (zowel seizoen 1 als 2).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het is iets anders maar als je een ios/ android telefoon hebt kun je de app tv gids dowloaden, daar kun je allemaal alers/ heralende alerts instellen, en nog veel meer helemaal gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing