Ik heb een prepaid samsung galaxy gio, ik wil wel gratis op wifi kunnen maar niet op betaald internet, hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door in te loggen op plekken waar ze WiFi aanbieden (zoals bij de McDonalds of misschien wel thuis bij jou als je draadloos internet hebt). Dat kan je als het goed is gewoon bij instellingen kiezen, dan moet je zoeken naar internetbronnen en dan hoort hij allerlei draadloze verbindingen te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je klikt bij wifi-instellingen of hoe het op joun telefoon staat en dan op netwerk zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Je kunt dan inderdaad het beste via WiFi-verbinding maken op plekken waarvan je beschikt over de toegangscode.

Om verder geen verbinding te maken met het 3G netwerk, adviseren wij jou om de netwerkverbinding af te sluiten. Dit kan via Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele Netwerken. Hier moet "Pakketgegevens gebruiken" staan uitgevinkt.
Wanneer dit is uitgevinkt, maakt de telefoon geen verbinding met het internet zolang je niet bent verbonden met een WiFi-netwerk.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl