Hoe zie ik hostname ?

Als ik in cmb arp -a invoer krijgt ik wel de ip-adressen te zien in mijn range maar niet de naam.Ik wil graag de hostname zien.

Toegevoegd na 15 uur:
Van de andere hostnames thuis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

nslookup
host

Toegevoegd na 1 minuut:
geeft overigens niet alle adressen/namen in een range,
ik zou in dat geval een script maken dat test of een address op 'ping' reageert, en er dan de naam bij opvragen, maar er zijn vast kortere wegen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

klik op start/deze computer/rechtermuisknop/eigenschappen.

of
deze computer/c schijf/rechtermuisknop/eigenschappen

Toegevoegd na 19 uur:
ok als je ze van een andere computer wilt zien dan klik je eenvoedig op start/netwerk.
Hier staan ze als ze met het internet zijn verbonden met dezelfde router.