Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

downloaden van whatsapp op me tablet wil niet doe ik iets fout?

ik heb een tablet qware 2.3 gekocht en staat bij de android gegevens wel dat ik whatsapp kan downloaden maar als ik dat heb gedaan. Zegt die dat tablets op dit moment niet worden ondersteund, dus kan ik niet verder. Kan iemand me helpen. wat doe ik verkeerd? Of wil het gewoon niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
576

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt whatsapp niet op een tablet gebruiken aangezien je hier een simkaart voor nodig hebt met telefoonnummer.
omdat android voor telefoon en tablet werkt ( althans deze versie) is het zo dat whatsapp er wel tussenstaat alleen niet te gebruiken is. Dat whatsapp er tussenstaat komt omdat ze gebruik maken van de zelfde androidmarket
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah, natuurlijk!! Nou snap ik het. Ik had t ook op mn tablet en t werkt niey. Had zelf al wel bedacht dat ik een tel nr nodig had dus dat ie t daarom niet deed. Ik vond t alleen zo seniel dat ie wel in de market stond. Sooow, thx voor je antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding