Ik heb Whatsapp, gratis gedownload.. Blijft dit permanent, want er staat: Verloopt 6 Dec. 2012, en dat is het inmiddels al geweest. Beetje vaag?

En nog iets, als je het koopt, kan je dan ook gaan waar je geen Wi-fi hebt? En géén beltegoed.. Waarom zou je 't anders kopen? xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha fail xD het is nog lang geen 6 december!
zondag
12 jaar geleden
Jr loopt een klein jaar voor hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2013 belde, ze willen hun vraag terug.

Het beste antwoord

Whatsapp zou voorlopig gewoon gratis blijven... ze hebben er een datum op gezet zodat ze in de toekomst er misschien geld voor kunnen vragen... alleen ga ik er niet vanuit dat dit gaat gebeuren... na 6 dec 2012 wil niet zeggen dat je daarna moet gaan betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 79 cent voor betaald hoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ben je waarschijnlijk opgelicht want whatsapp is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor iphone kost het $0.99 en voor android eerste jaar gratis, daarna $1.99/jaar. In euro's weet ik het niet.

Andere antwoorden (5)

ten eerste: 6 dec 2012 moet nog komen.
Hierna moet je inderdaad gaan betalen.
Whatsapp werkt ook over mobiel internet, maar dan moet je daar wel een abbonement voor hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6 December 2012 is nog een eind weg, als dat er staat neem ik aan dat het dan verloopt.

Je hebt een mobiel internet abonnement nodig om berichten te ontvangen via whatsapp als je buiten het bereik bent van een draadloos netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de gratis versie, na die periode zal er worden gevraagt of je whatsapp wil blijven gebruiken en dan met je 79 cent betalen geloof ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1,99
Na de verloop datum kost het eenmalig 1,99 en voor whatsapp heb je internet nodig. Dus je moet internet er voor hebben.
Al heb je prepaid en geen beltegoed en geen wifi zal je het niet kunnen gebruiken en bij een abonnement En je Internetbundel is op of die heb je niet. zullen de kosten op je rekening komen. En 6 december 2012 duurt nog even
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is echter gratis,dan hebbjij een betaalde whatsappp programma en.niet de otginele me vriend gebruikt whatsapp voor 3 jaar ofzo,nooit betaald nooit gehoefd;)