Ik heb Whatsapp, gratis gedownload.. Blijft dit permanent, want er staat: Verloopt 6 Dec. 2012, en dat is het inmiddels al geweest. Beetje vaag?

En nog iets, als je het koopt, kan je dan ook gaan waar je geen Wi-fi hebt? En géén beltegoed.. Waarom zou je 't anders kopen? xD

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Whatsapp zou voorlopig gewoon gratis blijven... ze hebben er een datum op gezet zodat ze in de toekomst er misschien geld voor kunnen vragen... alleen ga ik er niet vanuit dat dit gaat gebeuren... na 6 dec 2012 wil niet zeggen dat je daarna moet gaan betalen

ten eerste: 6 dec 2012 moet nog komen. Hierna moet je inderdaad gaan betalen. Whatsapp werkt ook over mobiel internet, maar dan moet je daar wel een abbonement voor hebben

6 December 2012 is nog een eind weg, als dat er staat neem ik aan dat het dan verloopt. Je hebt een mobiel internet abonnement nodig om berichten te ontvangen via whatsapp als je buiten het bereik bent van een draadloos netwerk.

Je hebt de gratis versie, na die periode zal er worden gevraagt of je whatsapp wil blijven gebruiken en dan met je 79 cent betalen geloof ik

Na de verloop datum kost het eenmalig 1,99 en voor whatsapp heb je internet nodig. Dus je moet internet er voor hebben. Al heb je prepaid en geen beltegoed en geen wifi zal je het niet kunnen gebruiken en bij een abonnement En je Internetbundel is op of die heb je niet. zullen de kosten op je rekening komen. En 6 december 2012 duurt nog even

Whatsapp is echter gratis,dan hebbjij een betaalde whatsappp programma en.niet de otginele me vriend gebruikt whatsapp voor 3 jaar ofzo,nooit betaald nooit gehoefd;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100