iPod backup-en en jailbreak?

Mijn ipo is kapot, nu staat er een jailbreak op. Ik wil een back up maken, me jailbreak er af halen hem formateren en hem naar de winkel terug brengen om hem te laten maken, al zet ik daarna me back up er weer op, staat dan ook me jailbreak en de spelletjes die ik daarmee heb gedownload er weer op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je jailbreak verdwijnt.
Al de spelletjes app's muziek stukken films foto's etc..
Dus op itunes moet je "Herstel" klikken.
Als je een probleem met je software hebt en niet met je hardware dan hoef je niet naar de winkel !
Itunes neemt vanzelf een back-up van alles dus wat je klikt op itunes is:
Je ipod op de zijkant.
Herstel vanaf: "(Jou naam zal hier staan bijvoorbeeld: iPod van Joost) en dan heb je alles wat je erop had staan behalve je jailbreak.
En je Software is als nieuw !
Succes !
-James

Toegevoegd na 3 minuten:
En euhm, als het over je Hardware is, klik dan zeker "Herstellen" omdat je dan je jailbreak eraf hebt anders kan je de ipod niet laten maken onder garantie.
Ik weet niet of hij nog onder garantie is maar zo je weet het ;).
Idevices Jailbreaken is legaal, maar een aangetaste software word niet onder garantie herstelt.
Succes ;),
-James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou hem proberen bij te werken in itunes. Dan ben je zeker niks kwijt. als dit niet werkt kun je altijd nog herstellen doen. en vervolgens de laatste reserve kopie terug zetten.
Of is het tijdens het jailbreaken fout gegaan? dan kan het ook zo zijn dat hij in recovery mode staat. Hiervoor zijn handige applicaties op internet te vinden die hem er uit halen. Dit kan ook met redsn0w.

misschien helpt de onderstaande video je nog verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. itunes opstarten
2. ipod uitgeschakeld via USB aansluiten aan de PC
3. ipod opstarten door home en power knop 10 seconden beide ingedrukt houden. Na 10 seconden de power knop loslaten en de home knop ingedrukt houden

Na ongeveer 10 seconden zie je dan dat itunes een 'restore' modus gedetecteerd heeft en vraagt je om deze te restoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt of zijn jailbreak weg is...
Niet hoe je restored maar + want hij is toch wat onduidelijk en het kan hem misschien helpen ;)