Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb google.com/ncr gebruikt en word nu steeds daarheen gedirigeerd , hoe zet ik dit weer uit?

Ook mijn kleine google invoer naast de adresbalk is besmet met het dirigeren naar de internationale versie. Ik moet het in de oude staat zien te terug te krijgen van mijn huisgenoten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
999
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google.nl/ncr al geprobeerd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bekijk je cookies eens, en verwijder alle cookies die iets met Google te maken hebben. Google slaat veel informatie op in cookies, dus je hebt een goede kans dat dat het probleem oplost.

Werkt dat niet, probeer dan eens naar google.nl te gaan in plaats van naar google.com . Probeer desnoods google.nl/ncr , hoewel ik moet bekennen dat ik daar zelf geen ervaring mee heb.
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden
Open een internet pagina en ga naar het tabblad "extra" als je dan naar internet opties. Hier kan je de startpagina weer veranderen naar je desgewenste pagina
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding