Ik heb google.com/ncr gebruikt en word nu steeds daarheen gedirigeerd , hoe zet ik dit weer uit?

Ook mijn kleine google invoer naast de adresbalk is besmet met het dirigeren naar de internationale versie. Ik moet het in de oude staat zien te terug te krijgen van mijn huisgenoten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google.nl/ncr al geprobeerd?

Antwoorden (2)

Bekijk je cookies eens, en verwijder alle cookies die iets met Google te maken hebben. Google slaat veel informatie op in cookies, dus je hebt een goede kans dat dat het probleem oplost.

Werkt dat niet, probeer dan eens naar google.nl te gaan in plaats van naar google.com . Probeer desnoods google.nl/ncr , hoewel ik moet bekennen dat ik daar zelf geen ervaring mee heb.
Cryofiel
12 jaar geleden
Open een internet pagina en ga naar het tabblad "extra" als je dan naar internet opties. Hier kan je de startpagina weer veranderen naar je desgewenste pagina