Wat zijn de mailtjes die je krijgt uit nigeria in het engels als je iets te koop aanbied op marktplaats?

Er staat vaak in andere advertenties: no shipping to nigeria

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ze willen je belazeren. Dus kijk uit.in Nigeria zijn er mensen de hele dag mee bezig om te proberen mensen op te lichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn nepmails
niet op reageren, beste een blokkade opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn oplichters, je moet je spullen opsturen en naar het geld kun je fluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zin oplichter die je willen ten eerste een veel te hoge prijs bieden voor je product en ten tweede als je zo stom bent om met hen in zee te gaan proberen ze te betalen met western union checks
dat geld krijg je wel binnen hoor
maar als je daarna het product op stuurt dan zal later blijken dat meneer western union zijn geld terug wil omdat de check ongedekt is of ze beweren dat ze je product noot hebben ontvangen wat natuurlijk logisch is maar Nigeria zonder bewijs van versturing en ontvangst wat natuurlijk afgegeven zou moeten worden door een ambtenaar van nigeria afijn nooit aan beginnen dus

of ze roven gewoon je hele bankrek leeg er schijnt iets te zijn met bepaalde wetten dat dat zomaar kan het fijne weet ik er ook niet van maar geloof me die ellende wil je niet op je hals halen.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interpunctie?
Zodra jij je e-mail adres publiek maakt bijvoorbeeld via marktplaats, stel je je kwetsbaar op. Het kan heel gevaarlijk zijn. Nep banken, nep notarissen, nep loterijen, maken er misbruik van. Wat doe je er tegen? Neem een extra e-mail adres, dat je uitsluitend gebruikt voor marktplaats etc. en verwijder de rare berichten onmiddellijk.
Succes!