Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom doet mijn printscreen het niet? (kijk extra uitleg)

ik heb een laptop van hp (zie foto) & als ik een printscreen wil maken doet ie het niet. er staat een knopje op m'n toetsenbord (home & daaromder in een rechthoekje prt sc). Wie weet hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

haha, ik heb dezelfde laptop & ik dacht ook
dat ie het niet deed,
maar je moet gewoon op fn & dan printscreen.
die fn-knop staat links-onder naast de ctrl-knop.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Plak je het dan ook in een programma als paint of photoshop? Wij krijgen het anders ook niet te zien namelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op het toetsenbord helemaal links onderaan staat de ctrl knop en hiernaast staat de fn knop, deze fn knop houdt je ingedrukt samen met de prt sc knop boven de num lock knop, probeer maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb dezelfde merk laptop. Je moet idd 'fn' knop inhouden en dan 'prt sc'!
Dat knopje maakt een momentopname van je scherm, maar daar merk je verder niets van.
Dus open bijv. Paint en doe dan V.
Een wonder!
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Als he de knop prt sc wil gebruiken lijkt er altijd niks te gebeuren maar je moet dan naar paint en daar op plakken drukken. En daarna evtuweel opslaan. Als je dit al deed weet ik niet wat het is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan trouwens ook in word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik dan maar met een alternatief komen? Druk eens 1 keer op de F-Lock-toets die op je laptop zit en probeer het dan de Screenprint-toets nog eens...
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding