Hoe duur is auteursrecht voor mijn internet radiostation?

Ik heb een internet radiostation. Dat internet radiostation staat op één site. We hebben DJ's. We willen muziek draaien. We doen alleen maar praten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat hangt van zoveel factoren af dat het niet zo te berekenen is
het is zeker op internet niet zo dat je een vast bedrag betaald en dan mag doen wat je wilt
op internet hangt dat ook samen met aantal luisteraars
binnenland of buitenlandse luisteraars
etc etc
het vergt allereerst als een hele goeie administratie
met log boeken heb ik wel begrepen
capthavoc