Ik heb een ipod touch 1e generatie, kan je dan echt helemaal niks downloaden?

Ja, Ik heb geen app store. Wel itunes, maarja, kan je echt helemaal niks downloaden met die ipod?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het schijnt wel te kunnen als je je iPod updatet naar de nieuwste ios (volgens mij is dat 3.0). Hier moet je wel geld voor betalen, twee jaar geleden was dat 30 euro. Toegevoegd na 2 minuten: Dit moet trouwens in iTunes. Het werkte op deze manier twee jaar geleden, ik weet niet of het nu heel anders is maar ik hoop dat je het wel vindt op deze manier.

ALs je de model van je iPod Touch weet kun je bij onderstaande link de software downloaden. Daarna moet je je iPod aansluiten op iTunes en bij software bijwerken (Met Shift ingedrukt) op klikken! daarna krijg je een venster die vraagt om de firmware (Die je bij stap 1 hebt gedownload!). Wijs de download aan en dan gaat alles automatisch verder. Alles op je iPod wordt verwijderd! Ps. De 1e Generatie staat bij: iPhone / iPod touch / iPad / Apple TV en dan kun je scrollen naar iPod Touch 1G 3.0 - 3.1.2 - 3.1.3. Kies er een van en download! (Ongeveer 200-250 MB)

Bronnen:
http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100