Hoe kan ik ervoor zorgen op FB dat anderen mijn "vind ik leuks" en reactie's die ik post op iemand anders hun prikbord niet kunnen lezen?

Ik weet wel dat ik de abonnementen van vrienden kan opzeggen maar ik wil dat niemand het van mij ook kan lezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heb je dan Facebook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel mijn vind-ik-leuks"en reactie's die ik post op vrienden hun FB-pagina. (niet de reactie's die ik post op mijn eigen prikbord voor alle duidelijkheid). Vroeger zag je dit niet, sinds kort wel. Ik weet hoe je je kan deabonneren op vrienden van wie je alles niet wilt volgen dat ze noteren bij mensen die je zelf niet kent.
Iemand anders stelde de vraag op een andere site als volgt (maar kreeg nog geen antwoord, mss is dat duidelijker):
"Ik wil niet dat iemand kan zien waarop ik reageer en wat ik ‘leuk’ vind. Niet al mijn vrienden hoeven alles van mij te zien. Hoe kan ik dit uitzetten?"

Antwoorden (1)

Ga hier heen, en je kunt het wijzigen: http://www.facebook.com/settings/?tab=privacyJe dient wel ingelogd te zijn bij Facebook