Ik zoek een programma waarmee je foto's met je cam kunt maken en ze vervolgens op hyves kunt zetten. weet iemand een site of download programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De print screen knop op je toetsenbord + paint
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat foto's met je cam maken.
Dus niet foto's van je beeldscherm.
Ritsuka
12 jaar geleden
Webcam aanzetten en dan printscreen
met dit programma moet het lukken:
http://www.manycam.com/

Ook zitten er leuke effecten in het programma zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kun je, als je een webcam hebt, software downloaden op de website van de fabrikant. Daarmee kun je dan video's en foto's maken.
Je kunt ook b.v. het programma MyCam downloaden:
http://mycam.nl.softonic.com/
Dat is een handig programmaatje als je foto's wilt maken met je cam.
Pieter2011
12 jaar geleden
Hyves desktop bevalt mij erg goed. Gewoon intypen op google. Het progamma is van hyves en gratis te downloaden (en dus niet illegaal).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ht goed is , is er met jouw webcam een programma meegekomen op cd waar je foto's via je webcam mee kunt maken. Logitech ?
Frank