Als ik minecraft de link invoer zie ik geen zwart maar NIKS?

Als ik minecraft de link invoer zie ik geen zwart maar NIKS
en ik kan WoM ook niet opstarten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi!

Ik adviseer je om de vraag de volgende keer wat duidelijker te stellen.

Jouw probleem komt doordat de drivers van je videokaart niet up ro date zijn. Ga na wat voor videokaart je hebt en zoek via google wat de meest recent uitgegeven drivers zijn. Download deze en dan zou alles het moeten doen!

Jonathan