Als je naar de App Market gaat, zie je vanzelf welke apps geld kosten en welke gratis zijn. Ik heb mijn toestel vol apps staan en allemaal gratis.
Zodra een app is geinstalleerd is het gebruik ervan gratis. Let wel op dat een app data (internet) kan gebruiken wat weer niet gratis kan zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een hoe weet ik dan of mijn app data (internet) gebruikt??
Utrecht
12 jaar geleden
dat wordt vaak aangegeven zodra je een app selecteert om te downloaden. Ga ervan uit dat elke app die up-to-date informatie geeft (weer, nieuws, etc) data verbruikt. Je kan het ook testen door je 3G en WiFi uit te zetten en dan je app te starten.