Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik het uiterlijk van de Samsung Galaxy Tab 10.1 ook installeren op mijn tablet waarop Android 3.2 staat?

Hallo,
Ik heb de Lifetab van Medion gekocht, lijkt als twee druppels water op de Samsung Galaxy Tab 10.1 maar dan voordeliger met betere hardware, na goed, waar ik heen wil werken is naar de vraag of ik het aangepast Honycomb design van de Galaxy Tab ook op mijn Tablet kan installeren, ik heb vele skins geprobeerd maar ze lijken er niet echt op dus vandaar dat ik hier mijn vraag neer leg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De interface die op de Galaxy Tab draait, is de TouchWiz interface van Samsung. Deze is alleen op Samsung Tablets beschikbaar.

Je kunt wel een andere launcher downloaden, zoals 'Launcher Pro,' 'ADW Launcher' en 'GO Launcher EX.'

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je Go Launcher EX installeerd, kan je met het volgende thema het eruit laten zien als TouchWiz: http://goo.gl/gthQj
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding