Hoe kan ik voorkomen dat mijn mailbox zo gauw vol zit ?

Weet jij het antwoord?

/2500

gmail nemen. ik heb nooit meer een volle mailbox Toegevoegd na 2 minuten: en je kunt mail van bijna alle andere mailadressen (hotmail, yahoo e.d.) gemakkelijk door laten sturen naar je gmail.

Bronnen:
www.gmail.com

Stap over naar een e-mailprovider wiens opslagruimte minder beperkt is, zoals Gmail (http://mail.google.com/).

Verander een instelling... Je zult wel de optie hebben aanstaan: laat een kopie achter op de mailserver. Zet die uit, dan loopt hij niet zo snel vol... Want elke keer als je inlogt, pollt, dan leegt hij de box weer... Je zegt er niet bij voor welk programma het is, dus dan kan ik niet specifieker antwoorden...

niet zo sociaal zijn, alle spam in de "ongewenst" box doen, dan komen andere mailtjes van dezelfde spam niet meer binnen.

Oude berichten wissen. Je "verzonden berichten" bak leegmaken. Je spambak leegmaken. Helpt dat alles niet, dan een andere provider zoeken. Je hoeft niet eens van emailadres te veranderen als je oude provider de mogelijkheid "automatisch doorsturen" ondersteunt - dan maak je eennieuw emailadres aan bij de nieuwe provider, en laat je alles dat binnenkomt op je oude adres automatisch doorsturen. Een andere mogelijkheid is een mailprogramma te gebruiken dat alle email automatisch op je eigen computer opslaat, en niet bij de provider laat staan. Dan kun je je mailbox net zo groot maken als je harde schijf toelaat. Nadeel is wel dat je je oude berichten alleen vanaf je eigen computer kunt bereiken, dus niet meer vanaf een andere PC. Nieuwe berichten kun je, zolang je ze nog niet op je eigen computer hebt bekeken, wel van overal bekijken via webmail - handig voor als je op vakantie in een Internetcafé zit bijvoorbeeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100