Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je de taakbalk (weer) onder in het beeld zetten?

Op mijn vista home premium (laptop) heb ik een probleem: de taakbalk die altijd onderin staat is nu opeens naar de linker kant verschoven. Te zien in het plaatje. Maar hoe moet je nu het weer terugkrijgen. zodat je het onderaan het beeld hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik met je rechtermuisknop op een leeg stukje van de taakbalk. Er verschijnt een menuutje. Onderaan staat "Taakbalk vergrendelen" ("Lock taskbar"). Kijk of daar GEEN vinkje voorstaat. Staat er wel een vinkje, haal het dan weg.
Daarna klik je met je linkermuisknop op een leeg stukje van de taakbalk en sleep je de taakbalk naar de plek waar je hem hebben wilt.
Eventueel kun je daarna precies op de bovenkant van de taakbalk gaan staan, en met je linkermuisknop ingedrukt de hoogte van de taakbalk kiezen.
Daarna, om te voorkomen dat jij of een mede-gebruiker per ongeluk iets verandert, weer met de rechtermuisknop op een leeg stukje taakbalk klikken en "Taakbalk vergrendelen" ("Lock taskbar") weer aanzetten.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx, ik heb het weer goed!!

Andere antwoorden (1)

Met je linkermuisknop naar onder slepen, daarna rechts aanklikken en vergrendelen aanvinken.
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding