Hoe kan er post verzonden worden van je hotmail, zonder dat je het weet???

Van mijn hotmailaccount worden regelmatig berichten naar al mijn contactpersonen verzonden, zonder dat ik het weet en/of opdracht gegeven heb. Dit is heel irritant, want je wordt niet meer serieus gevonden.
De zelfde berichten krijg ik soms ook toegezonden.
Wat kan ik er aan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vrijwel zeker is in dat geval je account gehackt. Verander nu direct je wachtwoord van Hotmail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het account is zeker niet gehackt.
Dit is gewoon spam. En wordt automatisch doorverstuurd door een virus. Verder is het geheel onschuldig en kan het niet je berichten lezen, wel raad ik aan om voortaan geen msn te koppelen aan je mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het account kan wel degelijk gehackt zijn, omdat je wachtwoord bekend is geraakt. Ook al is het een automatisch proces. Je kunt dat zien doordat de daadwerkelijke mails in de verzonden items staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was inmiddels door Hotmail geblokkeerd, Na het veranderen van mijn wachtwoord gaat alles weer normaal.

Andere antwoorden (1)

Dit kan komen door een zogenaamde ''spamvirus''.
Dit kun je krijgen door op dezelfde mail te klikken die jij nu verstuurd die je hebt gekregen van andere.
Wanneer je daarop klikt stuur je zelf ook de spam door.

Daarom raad ik je aan om een extra mail account aan te maken voor echt de belangrijke dingen zoals account gegevens, van banken, paypal, google, noem maar op.

Deze hotmail account is dan niet gekoppeld aan msn, en is dan ook vele male veiliger dan een hotmail account dat gekoppeld is aan vele msn vrienden.