Als je een persoon op twitter blokt, kan hij/zij no zien wat je tweet en wanneer?

Ik word gevolgd door vrienden van mn broer en die vertellen alles aan mn broer en hij weer tegen mn moeder en daar ben ik niet blij mee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan haal je die fallowers er toch uit en blokkeer je ze dan toch? En zet je je twitter op zijn geheel privé en niet zomaar iedereen accepteren die je daarna nog toevoegen, kan dan 1 van die gasten zijn op een nep account.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan zijn de tweets die je plaatst niet meer zichtbaar voor ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Kan je je twitter account op prive zetten?
2. Je kan mensen die jou volgen niet verwijderen...tochh....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) je kan alleen een fallower verwijderen als je hem/haar blokkeerd. Om dit te doen ga je naar je account instellingen van Twitter.
2) zie antwoord 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ja, je kan je twitteraccount helemaal afschermen, ook bij je instellingen.