Hoe Facetime ID verwijderen?

Ik heb zojuist een Facetime ID gemaakt maar ik merk dat ik er niet mee op Itunes kan hoe kan ik dit Facetime ID verwijderen zodat ik een Apple ID kan maken?

Toegevoegd na 3 minuten:
En ik kan met dit Facetime ID ook niet op de normale apple site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat dacht ik eerst ook toen probeerde ik in te loggen maar toen zij itunes dat er nog geen account is geregistreerd met deze gegevens

Het beste antwoord

mijn antwoord als conclusie op de reacties.
inderdaad nog niet geregistreerd.
ga naar je mail waar je je mee hebt geregistreerd.
waarschijnlijk heb je bij je ongewenste email een mail van apple gekregen met een verificatiecode.
klik op de link en je krijgt een pagina waar op staat dat je bent geregistreerd.
let op. bij mijn apple id duurde het een dag voordat ik een mail kreeg.
succes.