Als ik wil adverteren op een Android telefoon, bij welk bedrijf moet ik dan zijn?

En dan bedoel ik de advertenties die je bij de gratis applicaties ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij het bedrijf/ de bedrijven dat / die verantwoordelijk is /zijn voor de apps die het beste passen / vermoedelijk het meest gebruikt zullen worden door jouw doelgroep. Tegen (fikse?) betaling kun je dan ongetwijfeld een reclame laten plaatsen. Bedenk echter wel dat die apps landelijk zoniet wereldwijd gebruikt worden, en dus vermoedelijk weinig aantrekkelijk zullen zijn (financieel vooral) voor kleinere bedrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contacteer Google voor advertentie plaatsen op Android
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Google Adwords kun je advertenties maken, De applicatie makers zetten het in hun app via Google Adsense (of andere advertentie-netwerken)