Nee, dit is niet mogelijk vroeger kon je wel zien wie je had geblokt, maar dit is gefixt vroeger stond het bij privacy, maar aangezien privacy privacy is ;) kan dit niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit niet zien. Maar als die persoon nooit meer online staat in je msn lijst en niet meer reageert op eventueel gestuurde "offline" berichten van je, dan ga er maar vanuit dat die persoon je verwijderd en geblokkeerd heeft ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh? Dat kan toch wel? Meestal als iemand mij verwijderd ga ik gewoon kijken naar mijn profielpagina en dan zie ik die persoon er niet meer tssn of ik kijk of de hoeveelheid van mijn contactpersonen verminderd is en dan kan ik zien wie mij heeft verwijderd als die er niet meer tssn staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het niet echt zien maar onder in de balk bij msn zie je nieuwe updates en als je die elke keer van een persoon ziet die nooit online is dan kan je er vaak wel van uitgaan dat je geblokkeerd of verwijderd bent die blockchekkers werken dus inderdaad niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, met amsn kan je dat zien. ook wanneer ze je geblokkeerd hebben, en wanneer ze een chatvenster met jou openen/sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan MSN plus downloaden, die heeft de optie nog wel, daarin kan je zien wie jij hebt toegevoegd en welke mensen jou hebben toegevoegd