'S Avonds (vanaf 8 uur) moet je de map van de stad bekijken, soms zie je een lichtstraal ergens op eindigen, daar zit dan een eenhoorn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van 21.00 tot 5.00 kun je af en toe een eenhoorn ontdekken. Hij geeft licht af, een beetje mistig licht. Je vindt hem meestal rond visstekjes, maar soms ook rond het strand.