Bovenstaand antwoord is correct, in dit geval betekent het dus dat je een losse ingebouwde videokaart hebt, en niet een die geïntegreerd is in het moederbord en geheugen wegsnoept van je interne geheugen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De toevoeging van het bovenstaande antwoord is niet correct :D (was aan het typen toen dat werd toegevoegd).

Toegevoegd na 10 minuten:
Bovenstaand antwoord is nu weg. Het taalkundige antwoord is dus: toegewijd (in de zin van: puur toegewijd aan grafische kracht)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat er nu een beetje raar, maar toch +.
Je hebt Shared memory en dedicated memory op een grafische kaart.
Als je shared memory hebt, dan pakt de videokaart een deel van het geheugen wat in het moederbord zit.
Als je Dedicated memory hebt, dan heeft de videokaart die in je computer zit eigen geheugen bankjes die puur en alleen voor grafische verwerking wordt gebruikt. Hij slurpt dus niets weg van het moederbord geheugen.