Hoe kan ik 2 facebookaccounts tegelijkertijd bij houden op m'n iPhone?

Ik heb twee verschillende accounts, die ik beiden dagelijks wens bij te houden. Nadeel is dat ik steeds opnieuw moet in- en uitloggen om te wisselen van account. Bestaat ook voor Facebook de snelle wisseling van accounts als bij twitter? Of een andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K

Antwoorden (2)

Het ene account op je facebook-app inloggen en het andere op de browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple store Ace downloaden als alternatief voor de gewone fb app hier kun je zelf kiezen hoeveel accounts je wilt aanmelden.. Greetz