Kan je je eigen computerscherm filmen met de webcam via Windows Live Moviemaker?

Ik heb een pc met eigen webcam erin, en ook Windows Live Moviemaker. Ik heb dus geen Apple. Hoe kun je je eigen computerscherm filmen? Dus dat je zegmaar filmt wat er op je scherm gebeurt. Kan dat? En hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je webcam in je scherm zit, kan je eigen scherm er niet mee filmen.
Er bestaat wel speciale software voor: Hypercam. Je kan er alles mee opnemen wat op je scherm komt, je kan zelfs kleinere delen van je scherm selecteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je van een spiegel ervoor .het werkt wel suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms kan de oplossing zo simpel zijn....