heb dit op mijn computer Powered by text enhance hoe krijg ik het eraf? weet iemand dit is geen vuze dus vandaar de vraag ? hopelijk het antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een agressieve vorm van adware. Volgens mij verder niet schadelijk, maar wel bloedirritant. Het creeert willekeurige links waaronder een reclamescherm zit.

Ik heb dit zelf ook binnengehaald, eergister ofzo. Met een update van Vuze.

Ik ben naar configuratiescherm gegaan, programma's/software en een bestandje dat "RewardsArcade" heette verwijderd.
Dit heeft het voor mij opgelost.

Het kan zijn dat het bestand bij jou een andere naam heeft. Check even de installatiedatum (vanaf wanneer heb je er last van) en of je het herkent wat er is geinstalleerd. herken je het niet, dan is het waarschijnlijk de adware.

Succes.