configuratiescherm>hardware en geluid>systeemvolmume

in die laatse alles open zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon eens je pc afsluiten en dan terug herstarten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuw pc kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Controleren of je speakers aan staan en of alle kabeltjes goed aangesloten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit er wel een geluidskaart in?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben ook last gehad van dat probleem en kunnen dat precies vertellen ! :p
Je geluidscard ik waarschijn kapot en dan moet je naar een computerwinkel of iets dergelijks en daar heb je een geluidscard voor niet veel geld ! XD
Dan moet je wel weten waar je geluidscard zit in je computer ,maar dat moet je aan een professionel overlaten ! en dan doet het geluid het waarschijnlijk weer !!!!! XD

veel plezier verder met met luisteren :P !

van max
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij geluidsinstellingen in configuratiescherm kijkt, kun je ook andere een geluids output (boxjes) selecteren. Misschien staat de verkeerde geselecteerd. En controlleer of er geen headset o.i.d. is ingeplugd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zitten de stekkers van je speaker's goed in het systeem? Zitten de stekkers van de speaker goed in het stopcontact.
Heb je per ongeluk het knopje MUTE aangeklikt? Dan lijkt het namelijk alsof volume hoog staat, maar als er een rode streep door het volume-pictogrammetje staat, dan komt er geen geluid uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan aan je drivers liggen. Ga op google op zoek naar realtec sound driver download het installeer het en probleem opgelost.