Wat moet je doen als de homebutton van een iPhoneiPadiPod niet meer werkt?

Ik had een paar maanden geleden een zwarte iPhone 4 gekocht maar na een paar maanden deed de homebutton het niet meer. Nu heb ik een witte maar het schijnt dat het vaker gebeurd met mensen met een iPhone of ipad enz. Nu is de vraag: wat moet ik doen als
Hij het weer niet doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (6)

je hebt er toch garantie op? dus terug ermee zou ik zeggen.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een nieuwe knop bestellen en monteren, lukt je dit niet desnoods langs de telefoonwinkel waar je deze hebt gekocht. Dit valt gewoon onder fabrieksgarantie welke 2 jaar geldig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt twee jaar Consumentengarantie, je kunt het dus laten repareren. Ga je iPhone niet zelf repareren, als je je iPhone openmaakt kun je de garantie verliezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kan proberen je home knopje te te herstllen zo doe je het. Sluit alle apps af als je dat hebt gedaan open dan een app. Zodra is opgestart is druk je de off knop boven op de toestel. Dan staat er zet uit. Maar je mag het niet uit doen druk ongeveer 10 tot 12 keer op de home knopje. Als het goed is gaat de uitscherm vanzelf weg dan moet je home knopje weer doen mocht die het niet doen dan is je home knopje kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens onder instellingen - algemeen - toegankelijkheid en vervolgens zie je fysiek en motorisch staan. Daar onder staat assisitiveTouch. Als je die op aan zet, dan krijg je je homebutton op je scherm en dan kan je hem op die manier bedienen. Ik heb er ook wel eens last van dat mijn homebutton het niet doet.
12 jaar geleden
In vele gevallen helpt het om de homebutton te kalibreren, zie hier een duidelijke instructie: http://www.iphonescreen.nl/iphone-home-button-reageert-slecht-oplossing/

Mocht dit niet helpen, is wellicht je home-button kabeltje defect en dient deze vervangen te worden.