Mijn laptop geeft de hele tijd aan dat ik een Internetkabel in mijn computer heb zitten. Hoe kan ik dit verhelpen?

Hij geeft dus aan dat er een Internetkabel in mijn laptop zit. Dit is dus niet zo. Ik internet altijd over de
Wi-Fi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op één van je F toetsen zie je het symbool voor draadloos netwerk ((!))... wat er ongeveer zo als een antenne uitziet. Dit is bij mij op F3 en op m'n andere laptop F12.
Druk nu op de toets Fn (linksonder op je toetsenbord tussen Ctrl en Alt) Houd deze ingedrukt en toets op de Functietoets welke jouw netwerk bediend. Zo kun je schakelen tussen draadloos- en vast netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens via de instellingen terug te gaan naar een herstelpunt van je computer.