Itunes Accepteert mijn iphone niet waarom en hoe los ik het op?

Als ik mijn iphone 4 aansluit op itunes dan staat er:
Deze Iphone kan niet worden gebruikt, omdat de Apple mobile device-service niet is gestart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Apple Mobile Device Service is een stuurprogramma van iTunes. Het hoort standaard bij iTunes geïnstalleerd te zijn, maar soms gaat in dit installatieproces iets mis.
Het valt op te lossen door iTunes te verwijderen, en vervolgens opnieuw te installeren.
Let er tijdens het installeren op dat als er gevraagd wordt om drivers te installeren, je op "ja" klikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat had ik dus laatst ook!

Je hebt perongeluk een file verwijderd. Maar is essentieel.

Deze aparte file vind je niet op het net. Je kan vier dingen doen.

-wachten tot de volgende update en updaten dan zal het weer aanwezig zijn.
- al je gegevens op icloud.com zetten en de ipod herstellen naar fabriekinstellingen
- manueel liedjes toevoegen door middel van kopieren en plakken
- iTunes herinstalleren