wat kost het als je een eenvoudige maar goede website laat maken door iemand die daar verstand van heeft, maar wiens beroep dat niet is?

Wat is de gemiddelde prijs die iemand kan vragen die een goede website maken kan maar dat niet beroepsmatig doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze zeggen dat je onder een viercijferig bedrag, troep krijgt. De meeste mensen nemen een bedrag van enkele duizenden euro's als richtlijn. Zelf zou ik dat nooit durven vragen, ik denk dat je bij een hobbyist voor een paar honderd euro klaar zou kunnen zijn.

Zoek iemand die het puur voor zijn plezier doet en om er iets van op te steken, in plaats van iemand die het als extraatje ziet.

Toegevoegd na 42 seconden:
Dan zou je wel onder de vier cijfers moeten kunnen blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken mensen die, een eenvoudige, website maken voor 400 euro, een getal met vier cijfers is wel erg veel.