hoe vind je iemand zijn msn adres ?

mijn msn account deed het ineens niet meer dus ik moest een nieuwe maar ik weet het e-mail adres van mijn vrienden niet meer kun je dat ergens zoeken doormiddel van naam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je kan zoeken naar de namen van je vrienden via de Personen zoeken-functie onder Vrienden toevoegen (op http://home.live.com
Je hoopt maar dat ze een openbaar profiel hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of via http://hotmail.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Soms staan de emailadressen op hun hyves of facebook, bij profiel. Zal niet bij iedereen zijn, maar sommige wel. Dan kun je misschien nog de email vragen via een sms, of gewoon vragen als je ze ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vervelend heb ik ook gehad maar je oet ze volgens mij allemaal opnieuw vragen moest ik tenminste
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op social media sites zoals Facebook staat bijna altijd een email adres dat kan je dan gewoon kopiëren en plakken . Ik hoop voor je dat je vrienden Facebook of hyves hebben