Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom staat er bovenin hotmail achter hotmail (1), en als ik refresh heb ik geen nieuwe mail ??? En even later weer (1)

Deze vraag is al eerder gesteld, en toen is er 1 antwoord op geweest namelijk dat het een fout zou kunnen zijn van hotmail of dat het in mijn ongewenst zou kunnen zitten maar dat is allebei niet zo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotmail faalt regelmatig. Alzo MSN messenger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat als het een fout was geweest ze die wel binnen 2 maanden oplossen :s ...
Kimath
14 jaar geleden
Hotmail heeft wel vaker kuren, ik heb regelmatig een mail in mijn postvak in staan die ik 10 minuten ervoor had verwijderd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het kan liggen aan de hoeveelheid mails die je hebt. Misschien is er een ongelezen mail van een tijdje geleden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing