Ik wil graag een website kopen, maar wat is de beste manier?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik wil graag een soort veilingsite ervan maken

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb nog niets, maar ik wil de naam ******veiling.com/nl gebruiken. Bij wie moet ik die kopen? wat moet ik komen, ik verwacht niet meer dan 1000 bezoekers per dag, en dat is heel ruim

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan wat je ermee wilt.

En ook niet geheel onbelangrijk:
Heb je al een domeinnaam, is die al geregistreerd, wordt het alleen informatieverstrekking of moet de site interactief zijn (bijv. met een blog, webshop, forum.. enz.), wil je 'm zelf gaan onderhouden of wil je dat laten doen... je ziet het al: veel om over na te denken.

Toegevoegd na 4 minuten:
ah.. ik zie nu de toevoeging: een "soort veilingsite".

Waarop bezoekers kunnen bieden op een artikel? Zoals bijv. EBay, vakantieveilingen, dat soort sites? Met begin- en einddatum van veilingen, betaalmogelijkheden (iDEAL, PayPal, Creditcard enz.), inlogmogelijkheden... enz.? Dat wordt geen eenvoudige klus, daar heb je een programmeur voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn heel veel mogelijkheden voor. Zie bijv. het antwoord hieronder, van momopoyolo.
Dan zoek je even op domeinnaam kopen.

Domeinnaam kopen? - Actie: NL domein slechts € 1,95.
www.hostnet.nl/Domeinnaam-Kopen

www.transip.nl/domeinnaam-kopen

www.yourhosting.nl/Domeinnaam+Kopen

www.domeinnaam.org/In cache - Vergelijkbaar

websitestekoop.nl/In cache

www.simple-hosting.nl/domein-kopen

ETC ETC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk.. kind kan de was doen! :) +