Hoe kun je naar kpn mailen?

Hoe kun je naar kpn mailen (voor een vraag) zonder eerst allerlei gegevens te moeten invullen of accounts aan moet maken. Ik moet ook uit categorieën kiezen waar helemaal niks bij staat waar ik een vraag over Spotify zou kunnen stellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk op de site hier staat ook tussen dat je contact per email kan nemen www.kpn.com/prive/service/contact.htm in verschillende categorien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjeetje spotify is met muziek toch ? anders moet je maar een andere catogorie kiezen en daar maar gewoon je mail naar sturen anders kan je helemaal niks. en zal je vast wel iets terug gestuurd krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee jaa succes ermee hoop dat het lukken gaat ;)
Wat is jouw vraag? Ik ben werkzaam bij kpn op de afdeling marketin en sales
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem je brief mee waarin je code voor spotify staat naar een kpn winkel bij jou in de buurt. Zij kunnen voor je een nieuwe code aanvragen die jij dan binnen 5 werkdagen per brief thuis ontvangt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bazzz: het zal wel!